Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw
- Wszelka korespondencja nadesłana do Szpitala odnotowywana jest w Dzienniku Korespondencyjnym.
Pisma przychodzące są dekretowane przez biuro zarządu do właściwej jednostki organizacyjnej w celu załatwienia sprawy.
Ewidencji podlega również korespondencja wychodząca.
- Skargi i wnioski rozpatruje zarząd szpitala zgodnie z obowiązującymi w szpitalu zasadami.
- Organizację pracy w poszczególnych komórkach organizacyjnych określa Regulamin Pracy i Regulamin Organizacyjny.
- Informacji o stanie zdrowia udzielają pacjentom lub przedstawicielom ustawowym ordynatorzy, lekarze prowadzący, lekarze dyżurni i Dyrektor ds.Lecznictwa. Informacji o stanie zdrowia nie udziela się przez telefon.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Izabela Bekała | 22-07-2004 15:59 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Izabela Bekała | 01-01-2009 |
Ostatnia aktualizacja: | Izabela Bekała | 18-07-2025 10:00 |