Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw
-
Wszelka korespondencja nadesłana do Szpitala odnotowywana jest w Dzienniku Korespondencyjnym, następnie kierowana przez Prezesa Spółki do odpowiednich komórek organizacyjnych, celem dalszego załatwienia. Korespondencja wychodząca na zewnątrz podlega ewidencjonowaniu w Dzienniku Korespondencji Wychodzącej.
-
Wyjaśnień dotyczących świadczeń medycznych udzielają ordynatorzy/kierownicy oddziałów lub Dyrektor ds. Lecznictwa.
-
Skargi i wnioski rozpatruje Prezes Spółki.
-
Organizację pracy w poszczególnych komórkach organizacyjnych określa Regulamin Pracy i Regulamin Organizacyjny.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Jadwiga Korczyńska | 22-07-2004 15:59 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 01-01-2009 | |
Ostatnia aktualizacja: | Izabela Bekała | 21-09-2023 12:16 |