Przetarg transport i utylizację odpadów medycznych ze szpitala w Dębnie
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
/ o wartości poniżej 60 tys. Euro / na :
,, Transport i utylizacja odpadów medycznych ze szpitala w Dębnie''
w ilości 9,5 t / rok , o kodach : KOD 180102 ; KOD 180103 ; KOD 200121*
Zamawiajacy: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy ; 74-400 Dębno ; ul: Kościuszki 58 ; woj. zachodniopomorskie , pow. myśliborski tel. 095 / 7602758 ; tel./fax . 095/760 2733 .
Przedmiot zamówienia:
transport odpadów o kodach: 180102 ; 180103 ; 2000121* z posesji szpitala przy ulicy Kościuszki 58 w Dębnie i utylizacja w ilości 9,5 t / rok.
Oferent winien posiadać własne pojemniki do napełniania odpadami i przewozu do spalarni . W cenę oferty należy wliczyć dezynfekcję pojemników w miarę potrzeb .
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego do 20 % wartości zamówienia podstawowego (zgodnie z art. 67 ust.1 pkt.7)
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych lub częściowych .
Termin realizacji (zakładany ) od czerwca 2007 r - umowa na okres 24 m-cy .
Kontakt z oferentami : - Stefan Miszczyk - tel.095/7602758
Specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz informacje i odpowiedzi - zostaną zamieszczane wyłącznie na stronie internetowej bip.szpital.debno.com.pl
Oferty należy składać w Dyrekcji - pokój nr 10 do 17.05.2007 r. do godz.12-tej.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni .
Kryteria oceny : cena = 100 %
W przetargu udział biorą oferenci którzy złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( art.44 ) , nie są wykluczeni na podstawie art. 24 i spełniają przesłanki wynikające z art. 22 ustawy prawo zamówień publicznych .
Oferent winien posiadać zezwolenie na postępowanie z odpadami medycznymi
( ważna decyzja starosty na odbiór i transport odpadów ) oraz aktualna umowa zawarta ze spalarnią na utylizację odpadów. Spalarnia winna znajdować się w bliskim sąsiedztwie szpitala - wytwórcy odpadów .
Oświadczenia w myśl atr.44; 22 ; 24 i wpis do ewidencji działalności gospodarczej należy złożyć wraz z ofertą . Natomiast decyzję starosty na odbiór i transport odpadów medycznych , najpóźniej do wyznaczonego przez Zamawiającego terminu zawarcia umowy .
Oferta winna być zgodna z Ustawą z dnia 01.02.2007 r Dz.U. nr 39 /2007.
Zamawiający nie wymaga od oferentów wniesienia wadium .
Umowa zostanie zawarta na okres 24 miesięcy .
Sporządził:
Stefan Miszczyk Dyrektor
mgr Maria Żukrowska - Mróz
Dębno 23.04.2007r
Specyfikacja istotnych warunk*w zam*wienia
/ transport i utylizacja odpadów medycznych ze szpitala w Dębnie /
1. Zamawiaj*cy: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy w Dębnie ; ul: Kościuszki 58 ; fax. / tel.095/760 2733
2.Informacje og*lne: postępowanie prowadzone będzie w trybie ,, przetargu nieograniczonego „ zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych .
3.Przedmiot zam*wienia - transport odpadów o kodach: 180102 ; 180103 ; 2000121* z posesji szpitala przy ulicy Kościuszki 58 w Dębnie i utylizacja w ilości 9,5 t / rok.
Oferent winien posiadać własne pojemniki do napełniania odpadami i przewozu do spalarni ,
W cenę oferty należy wliczyć dezynfekcję pojemników w miarę potrzeb .
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego do 20 % wartości zamówienia podstawowego (zgodnie z art. 67 ust.1 pkt.7)
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych .
4. Termin realizacji zam*wienia:
Umowa zawarta zostanie na okres 24 m- cy. Termin realizacji max 7 od dnia zawarcia umowy . Planowany termin wywozu od czerwca 2007r , średnio 1 raz w tygodniu (w okresie letnich upałów - częściej ) i po każdym uprzednim telefonicznym zgłoszeniu Zamawiającego .
5. Warunki wymagane od oferent*w :
W postępowaniu mogą wziąć udział oferenci , kt*rzy nie podlegają wykluczeniu z art.24 , oraz spełniają art.22 oraz złożą oświadczenie w myśl art.44 ustawy prawo zamówień publicznych .
6.Opis przygotowania oferty:
Oferta pisemna , sporządzona w języku polskim , strony ponumerowane i podpisane przez osobę uprawnioną. Każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę , zatytułowaną ,, Transport i utylizacja odpadów medycznych ze szpitala w Dębnie `' na adres jak na wstępie .
7. Dokumenty wymagane od oferent*w:
dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu .
- zaświadczenia -o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub KRS - aktualne
- o niezaleganiu w opłacaniu składek ZUS. ; U.S. i podatków
- ważne wymagane zezwolenia dotyczące postępowania z odpadami medycznymi (dostarczyć najpóźniej do wyznaczonego przez Zamawiającego terminu zawarcia umowy ).
8. Termin i miejsce złożenia ofert: siedziba Zamawiającego do dnia 17.05.2007 r do godz. 12-tej sekretariat pok. nr 11.
9. Termin płatności - nie kr*tszy niż 30 dni
10. Oferta winna zawierać :
-
cenę brutto za 1 kg odpadów z transportem.
-
wartość netto za okres 24 m-cy , plus podatek VAT; Ogólna wartość zamówienia brutto
- termin płatności : min. 30 dni .
-
termin realizacji : max .7 dni od zawarcia umowy .
11.Termin związania ofert* wynosi 30 dni od daty upływu terminu składania ofert .
12.Kryteria oceny ofert: cena - 100 %
13. Informacje końcowe : wszelkie informacje i odpowiedzi na zapytania udzielane będą wyłącznie na stronie internetowej Zamawiającego bip.szpital.debno.com.pl
Dyrektor
mgr Maria Żukrowska -Mróz
Sporządził: S.Miszczyk
UMOWA nr ...........
zawarta dnia ............ 2007roku pomiędzy:
Samodzielnym Publicznym Zakładem Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy
74-400 Dębno ; ul. Kościuszki 58 ;
NIP : 597-14-85-793 Regon : 000306704
reprezentowanym przez:
1. mgr Maria Żukrowska - Mróz - Dyrektor
zwanym dalej ,,Wytwarzającym `'
a :
......................................................................................................................................
prowadzącą działalność , wpisaną do ewidencji działalności gospodarczej ......................................................................................................................................
NIP ................................... Regon : ...............................
reprezentowaną przez:
1. .................................................. - ............................................
zwanym dalej ,, Zbierającym ”
1.
Przedmiotem umowy jest odbiór , transport i spalanie przejętych od Wytwarzającego z miejsca wytwarzania a pochodzących z diagnozowania , leczenia i profilaktyki odpadów medycznych w szczególności grupy:180102 ;180103 ;200121*.
Umowę zawarto w wyniku wygranego przez firmę ,, przetargu nieograniczonego`', na warunkach określonych w specyfikacji i zgodnie ze złożoną ofertą .
2.
1).Do spalania przyjmowane są odpady po wstępnej segregacji.
Niedopuszczalne jest dostarczanie odpadów zawierających materiały mogące spowodować eksplozję podczas spalania .
2).Odpady dostarczone musza być w formie uniemożliwiającej uszkodzenie opakowania zewnętrznego .
3).Wytwarzający ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe u Zbierającego z przyczyn dostarczenia odpadów nie spełniających wymogów w pkt.1 i 2 umowy .
4).Wytwarzający oświadcza , że znane mu są przepisy zawarte w ustawie
z dn. 1.02.2007 r Dz. U. nr 39 / 2007.
5). Od momentu odbioru odpadu Wytwarzający zleca wykonanie firmie
....................................................................................................................................
obowiązku gospodarowania odpadami Zgodnie z Ustawą o odpadach .
3.
1).Odpady musza być umieszczone w szczelnych opakowaniach palnych , o wymiarach nie większych niż 50x50x70 cm i załadowane do dostarczanych przez Zbierającego pojemników .
2).Pojemniki dostarczone przez Zbierającego muszą być czyste i zdezynfekowane .
4.
Zbierający może odmówić przyjęcia , jeżeli sposób pakowania i zawartość odpadów będzie niezgodna z warunkami umowy oraz organami kontrolnymi .
5.
1).Do prowadzenia rozliczeń finansowych i ewidencji spalonych odpadów , Wytwarzający zobowiązany jest do przekazania wraz z partią odpadów każdorazowo opieczętowany i podpisany przez siebie dokument - KARTA PRZEKAZANIA ODPADU w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach .
2).Ważenie odpadów do rozliczeń odbywać się będzie na wadze elektronicznej w spalarni , z którą Zbierający ma zawarte umowy .
3).Odbiór odpadów odbywać się będzie z siedziby Wytwarzającego jeden raz w tygodniu w wyznaczone dni powszednie od godziny 8:00 do 15:00 . Dodatkowo po zgłoszeniu telefonicznym pod nr ................................w terminie do 48 godzin .
Ustala się minimalny limit odbioru 50 kg na każdorazowe dodatkowe zgłoszenie .
6.
1).Zbierający obciąży Wytwarzającego kosztami transportu i spalania odpadów w cenie brutto .......... zł. za 1 kg odpadów wraz z transportem ;
Wartość zamówienia za 24 m-ce umowy wynosi ........................... zł. netto ,
plus podatek VAT ............... zł .; Ogólna wartość brutto wynosi ....................... zł .
(słownie : ................................................................................................................ zł ) .
Należność będzie płatna w terminie .....dni , na podstawie wystawionej faktury na konto .................................................................................................................... .
2).Wytwarzający upoważnia Zbierającego do wystawiania faktur bez podpisu osoby uprawnionej do jej odbioru .
3). W przypadku braku zapłaty przez Wytwarzającego w terminie , Zbierający ma prawo odmówić odbioru odpadów do chwili uregulowania należności przez Wytwarzającego , naliczając odsetki ustawowe za zwłokę w płatności .
Warunkiem jest uprzednie zawiadomienie Wytwarzającego na piśmie o odmowie wykonania świadczenia , przynajmniej na siedem dni przed terminem wstrzymania ich wykonania .
7.
1).Umowa zostaje zawarta na okres od .......... 2007 r. do ......... 2009 r.
2).Umowa może być rozwiązana przez każdą ze stron w drodze porozumienia stron lub w drodze pisemnego oświadczenia woli dostarczonego drugiej stronie , przy zachowaniu miesięcznego okresu wypowiedzenia .
3).Wszelkie zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej w drodze aneksu podpisanego przez obie strony .
8.
1). Strony zobowiązują się wykonać wszelkie zobowiązania wynikające z niniejszej umowy z należytą starannością , przy uwzględnieniu zawodowego charakteru prowadzonej działalności . Wytwarzający przy prowadzeniu wszelkich czynności wynikających z niniejszej umowy , zobowiązany jest stosować się do instrukcji i wskazówek Zbierającego .
2). Wytwarzający nie może powierzyć innym osobom niż pracownicy Zbierającego jakichkolwiek czynności wynikających z niniejszej umowy .
3). W przypadku jakiegokolwiek zagrożenia bezpieczeństwa , które wystąpiło w związku z realizacją umowy , strony zobowiązane są niezwłocznie zastosować środki techniczne i organizacyjne mające na celu usunięcie czy też oddalenie zagrożenia oraz poinformować o tym odpowiednie organy .Strona która powzięła wiadomość o zagrożeniu , powinna powiadomić drugą stronę o rodzaju i stopniu zagrożenia oraz podjętych środkach technicznych i organizacyjnych .
4. Wytwarzający wyznaczy ponadto przedstawiciela uprawnionego do kontaktów , przyjmowania wszelkich uwag i sugestii Zbierającego oraz sprawowania wewnętrznego nadzoru nad przebiegiem realizacji zobowiązań umowy.
9.
1).Wszelkie informacje o charakterze handlowym , finansowym , technicznym i prawnym związane z zawarciem i wykonaniem umowy , bez względu na ich rodzaj i nośnik , mają charakter poufny i nie mogą być ujawniane osobom trzecim .
2).Postanowienia , o których mowa w ust 1 nie obejmują prawnego obowiązku udzielania niezbędnych informacji organom administracji rządowej i samorządowej , albo innemu upoważnionemu organowi oraz upoważnionym osobom uczestniczącym w wykonaniu umowy .
3).Dostawca zobowiązuje się , że informacje o których mowa w ust .1 będzie wykorzystywał wyłącznie w celu i w zakresie wykonania zobowiązań umowy .
4).W przypadku rozwiązania umowy przez którąkolwiek ze stron , Zbierający ma obowiązek powiadomić o tym fakcie Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego .
10.
W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz aktualne przepisy z zakresu Ochrony Środowiska .
11.
Wszelkie spory związane z wykonaniem niniejszej umowy rozstrzygać będzie Sąd w Myśliborzu . Strony zobowiązują się w pierwszej kolejności do polubownego rozstrzygania sporów .
12.
Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach , po jednym dla
każdej ze stron .
Wytwarzający : Zbierający :
Wykonawca: ...................................
.........................................................
.........................................................
O F E R T A C E N O W A
Nawiązując do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zgodnie z zasadami określonymi w ustawie Prawo Zamówień Publicznych:
1.Oferujemy wykonanie całości zamówienia określonego w SIWZ.
2. Oświadczamy , że zapoznaliśmy się z treścią specyfikacją istotnych warunków zamówienia i nie wnosimy do niej zastrzeżeń oraz zdobyliśmy konieczne informacje konieczne do prawidłowego przygotowania oferty.
3. Oświadczamy , że uważamy się związani ofertą przez czas wskazany w SIWZ - 30 dni . Oświadczamy , że nie jest wiążące wycofanie oferty , po terminie upływu składania ofert.
4.Wadium w kwocie ..........................zł. zostało wniesione w dniu ...............w formie .........................nie dotyczy..............................( ksero dowodu dołączono do oferty ).
5.W przypadku wygrania postępowania w terminie wskazanym przez zamawiającego podpiszemy umowę na warunkach określonych we wzorze umowy .
6.Oferujemy wykonanie zamówienia za 1 kg brutto ............... zł.
Za 24 m-ce netto ................... zł ; w tym VAT w wysokości : .................zł , co daje kwotę brutto .............................zł ( słownie : .......................................................................................................... ................................................................................zł. )
Podana cena zawiera wszystkie koszty konieczne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia opisanego w SIWZ .
7.Oświadczamy jednocześnie, iż firma nasza:
-
spełnia wszystkie wymogi wynikające z art. 22 oraz nie podlega wykluczeniu z mocy art.24 ustawy prawo zamówień publicznych .
-
nie zalega z płaceniem podatków , ZUS , US.
-
zapoznała się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i przyjęła ją bez zastrzeżeń oraz nie zgłasza żadnych uwag co do procedury udzielenia zamówienia .
8. Udzielamy gwarancji na świadczone usługi .
9.Przystąpimy do realizacji zamówienia w terminie ....... dni od daty zawarcia umowy (max 7 dni).
10. Termin płatności wynosi : .......... dni ./ min.30 dni / od daty wystawienia faktury.
11. Oferta niniejsza składamy na ........ kolejno ponumerowanych stronach .
12.Pod groźbą odpowiedzialności karnej oświadczamy , że złożone do oferty dokumenty opisują stan faktyczny i prawny , aktualny na dzień otwarcia ofert (art. 297 k.k. ).
Załącznikami do niniejszej oferty są :
1......................................................................
2. ....................................................................
3 .....................................................................
4 ..................................................................... .....................................................
5 ..................................................................... ( data , podpis, pieczątka Oferenta )
/ Proponowany druk oferty - nie obowiązujący /
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | utyl_odpad_07r.doc | 2007-04-26 11:11:14 | 63KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | wynik_przet-utyl_odpad_07r.doc | 2007-05-24 13:27:30 | 22,5KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Jadwiga Korczyńska | 26-04-2007 11:11 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Stefan Miszczyk | 01-01-2007 |
Ostatnia aktualizacja: | Jadwiga Korczyńska | 24-05-2007 13:27 |